pondelok 4. decembra 2017

Zamerané na: The Body Shop

December na blogu začnem so značkou, ktorú radím medzi svoje obľúbené, a ktorá sa bohužiaľ pred niekoľkými rokmi z nášho trhu vytratila - The Body Shop. Produkty, o ktorých to dnes bude, pochádzajú z Grécka (tá kozmetická časť) a z Anglicka (sviečka). Nie je bez zaujímavosti, že firma The Body Shop nedávno opustil" koncern L`Oréal a zakotvila v náručí Natura Cosmetics, čo je juhoamerický kozmetický gigant (vlastní okrem iného aj medzi blogerkami veľmi vyhajpovanú značku Aesop). Necháme sa prekvapiť, aký vplyv to bude na značku mať a hlavne, čo to prinesie bežným zákazníkom.


Na úvod tu mám sviečku, po ktorej som veľmi túžila, a ktorá ma bohužiaľ dosť sklamala. Ako som písala tu, mám slabosť na morské vône a chcela som nájsť tú naozaj top. Keď sa ku mne vďaka sestre a švagrovi a ich potulkám po anglickom vidieku dostala Mediterranean Sea Salt, bola som celá bez seba. Za studena voňala nádherne, s dominantným slaným tónom, ktorý mám tak rada. Miešal sa s veľmi luxusnou "spa" vôňou a celé to spolu vytváralo originálnu harmóniu. Rovnako dobre sviečka voňala aj zapálená. Čo ma však sklamalo, je spôsob, akým sviečka horela. Plamienok bol taký slabý, že z vosku nevytvoril rovnomerné jazierko, ale vyrobil v ňom tunel a vosk na okrajoch sa vôbec neroztápal. Nepomohlo ani nasadenie "čiapočky" z alobalu (ktorá by mala pomôcť práve k vytvoreniu jazierka). Vyriešila som to tak, že prebytočný vosk som vždy vybrala, kým bol mäkký a upatlala som si z neho malé kocky, ktoré budem rozpúšťať v aromalampe. Ale je to taká z núdze cnosť a úplne mi to pokazilo celkový dojem z tejto sviečky. Nebola najlacnejšia (15 libier) a to by sa v tejto cenovej kategórii nemalo stávať. Doteraz som mala so sviečkami tejto značky iba dobré skúsenosti, o to väčšie je moje sklamanie.

Aby sme ale neostávali v negativite, kozmetické produkty sú na tom našťastie oveľa lepšie. Vybrala som v oboch prípadoch miniatúry, lebo občas cestujem a takéto veľkosti sa v tom prípade vždy hodia. Sprchovací krém Almond Milk & Honey ma určite zaujal vôňou, kde síce dominuje med, ale mandľová zložka ho drží v medziach, aby nebola príliš sladká až dusivá. Je skvelé, že ostáva na pokožke aj po sprchovaní. Keďže ide o sprchovací krém (a nie gél), pení minimálne (len keď som to doma testovala s hubkou). To by mohlo vyhovovať suchej a citlivej pokožke, pre ktorú je sprcháč určený. S tým korešponduje aj fakt, že pokožka nebola po osušení stiahnutá ani nesvrbela, a teda nebolo sa treba následne natrieť. Ale toto treba brať s veľkou rezervou, tento produkt používam nárazovo, a zvyšné večery (keď som doma), sa pravidelne natieram. Neviem teda vyhodnotiť, ako by dopadlo dlhodobé používanie bez následnej hydratácie pokožky tela.


Ginger Anti-Dandruff Shampoo, teda protilupinový zázvorový šampón je podľa výrobcu hodný pre suchú vlasovú pokožku so šupinami. Čo sa mňa týka tak spolovice, lebo šupinky (a lupiny) sa u mňa občas - nepravidelne - vyskytnú, ale teda suchú vlasovú pokožku nemám ani omylom. Nič to ale nemení na fakte, že šampón mi sedí, vlasovú pokožku udržiava čistú a vlasy zbytočne nezaťažuje ani nemastí. Nevydržia čisté dlhšie ako obligátne dva dni, ale to som pravdupovediac ani nečakala. Opäť musím vyzdvihnúť vôňu - je to autentická šťavnatá aróma čerstvo nakrájaného zázvoru. Neviem, či by som ho potrebovala v plnom balení, ale takto na občasné prestriedanie mi vyhovuje.

Nezvyknem sa na blogu špeciálne venovať vatovým tampónom, kupujem dookola Ebelin a Marionnaud a keď sa dostanem do Rakúska (alebo Francúzka), tak Demak`up. Tento nákup bola núdzovka, keďže sa mi zdalo, že na dovolenke nebudem mať dostatok odličovacích tampónov. Rozhodla som sa vyskúšať tieto, ale podľa môjho názoru pomer cena/kvalita nie je nijako závratný. Za štyri eurá to rozhodne nestojí a tampóny v podobnej kvalite môžete zohnať aj za menej peňazí. Tieto ma navyše rozčuľujú tým, že ak nechytím jeden kus pri vyberaní z obalu poriadne za okraj, začne sa rozchádzať a plstnatieť a na to ja som veľmi háklivá. Ako som napísala pri sviečke, v tejto cenovej kategórii by sa to stávať nemalo. Na odlíčenie samozrejme poslúžia dobre, ale to aj iné, oveľa lacnejšie.

Dnes sme tu teda mali remízu - dve veľmi dobré produkty a dva také, ktoré nestoja za to. Ja som ale určite na The Body Shop nezanevrela a napríklad sviečka ma inšpirovala k tomu, že som si vyhľadala, či existujú aj iné produkty s touto vôňou. Zatiaľ až jeden - telový peeling, ktorý príležitostne veľmi rada vyskúšam. To sa týka aj produktov z radu Almond Milk & Honey, ktorý je naopak pomerne široký a okrem obligátneho telového masla a mliek obsahuje napríklad aj telový peeling alebo krém na ruky.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.