pondelok 15. januára 2018

Cremorlab - termálna voda a hydratačná maska

Minulé leto sa začala vo FAnn parfumériách predávať kórejská značka Cremorlab. A pretože mám na takúto "exotickú" kozmetiku slabosť, bolo len otázkou času, kedy nejaký ten produkt otestujem. Postupne som si kúpila dva - minerálnu vodu v spreji a jednorazovú textilnú masku.


Minerálku v spreji Cremorlab T.E.N. Cremor som si zaobstarala tesne pred našou letnou dovolenkou. Zaujal ma totiž nevšedný formát. Kým tie v lekárni sa predávajú vo veľkostiach 50, 150 a 300 ml, táto má objem 120 ml, čo sa mi zdalo na cestovanie tak akurát. Nakoniec ale ostala doma. Začítala som sa totiž do textov na obale a došlo mi, že to nebude len tak obyčajná voda s minerálmi v plechovke. Vodu to síce obsahuje, ale s rôznymi pridanými "fajnotami", ktoré použitie tohto produktu značne limitujú. Napríklad sa nesmie používať, ak sa pohybujete na priamom slnku, ani na podráždené (napríklad ekzematické) alebo poranené miesta. Čo ide presne proti účelu, na ktorý si termálnu vodu v spreji kupujem (a obzvlášť v lete). Takže táto konkrétna ostala doma a premýšľala som, čo s ňou. Nakoniec ju používam vo svojej rannej rutine ako prvý, osviežujúci krok. Našťastie z nej necítiť alkohol (stále nechápem, čo tam robí), ani ma nevysušuje. Sprej je svojou intenzitou pre mňa akurát, má ale pomerne široký rozprsk. Ak by sa jednalo o konvenčnú termálnu vodu, nemala by som čo vytknúť, ale toto je pre mňa taký mačkopes a úplne si nie som istá, ako ju uchopiť. Keďže mi (ako sa zatiaľ zdá) neškodí, dopoužívam ju, ale nabudúce sa zameriam na nejakú klasickú minerálku v spreji. (A je to pre mňa poučenie do budúcnosti, že mám čítať zloženie.)


Ako druhý produkt od tejto značky som vyskúšala jednorazovú masku s morskými zložkami a kyselinou hyalurónovou s názvom Marine Hyaluronic Revital Mask. Ako viete, akonáhle má niečo v názve slovo "morský" alebo jeho odvodeninu, je to pre mňa závažný argument k nákupu. Maska vyrobená z prírodnej bavlny je dosť nasiaknutá tekutinou, radšej si pred otváraním vezmite k ruke papierové utierky. Pozitívne je, že z tváre nič neodkvapkáva. Veľkostne mi sadla, až na nosovú časť, ktorá mi bola cca do polovice dĺžky nosa. Prekvapila ma veľmi intenzívna vôňa masky, dosť "alkoholová", hoci ten sa v zložení nenachádza (nemohla som ho odfotiť, lebo nejaký inteligent cezeň nalepil protizlodejskú nálepku.... ale nájdete ho napríklad v tomto článku. Maska mi sprvu na pleti nebola vôbec príjemná, asi to bolo kombináciou tej nevábnej vône a chladivého pocitu na tvári (posledná vec, ktorú chcem na sebe v zime cítiť, je niečo studené). Ale zaprela som sa a tých 15 minút minimálnej odporúčanej doby som vydržala. Potom som masku sňala a tekutinu, ktorá mi ostala na tvári, som vmasírovala do pleti. Prvú asi hodinu po aplikácii som si to vyslovene užívala, pleť bola akoby napumpovaná, vláčna, hydratovaná s vyrovnaným tónom. Bohužiaľ ďalej to už tak ružové nebolo. Postupne som cítila, že sa mi pleť na niektorých miestach zahrieva, bola citlivá na dotyk a mierne začervenalá, po predchádzajúcom komforte ani stopa. Snažila som sa ju upokojiť tonikom od Avene, určeným práve na citlivú pleť a použila som aj môj aktuálny nočný krém od Clinique, čiže obe veľmi jemné a ukľudňujúce záležitosti. Našťastie ráno nebolo po podráždení ani stopy, pleť bola vo svojom normálnom stave, akurát pocitovo možno o niečo suchšia, ale to som veľmi rýchlo napravila osvedčenou a tento raz naozaj účinnou hydratačnou maskou od Origins.

Tento raz som teda nemala pri výbere šťastnú ruku. Nechcem samozrejme celú značku Cremorlab šmahom odsúdiť do kozmetického zatratenia, ale pravdou je, že už nemám veľmi chuť skúšať ich iné produkty. O to viac, že napríklad ich krémy alebo toniká nie sú práve najlacnejšie a prípadný nezdar by ma tým pádom mrzel ešte viac.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.