pondelok 19. februára 2018

PRVÉ DOJMY: 5 x Kiehl`s

Dnes oprášim formát "Prvé dojmy", ktorý tu samostatne nebol už pekne dlho. Dalo sa čakať, že po náloži vzoriek z adventného kalendára Kiehl`s sa niektoré na blogu skôr či neskôr objavia. Najprv som si zobrala na paškál tie vreckové, na "jedno" použitie.


Creme de Corps (5 ml)
Popis: Hydratačná telová starostlivosť. Obsahuje tie najlepšie ingrediencie a má bohatú a elegantnú textúru. Pokožku zjemní a úžasne hydratuje (Zdroj).
Prvé dojmy: Stredne hustý krém svetložltej farby, ktorý vonia neutrálne (až by som povedala že vôbec). Rozotieral sa veľmi ľahko a rýchlo sa vstrebával bez mastného pocitu. Obsah balenia mi vyšiel asi na 3/4 povrchu tela (do polovice stehien).
Kúpila by som si plné balenie (250 ml za cca 33 eur): Na základe tohto jedného pokusu ani nie, jednak je to megadrahé na telovú starostlivosť (úplne mimo toho, čo som ochotná za podobné produkty zaplatiť) a okrem toho ma to ani zvlášť nezaujalo. Viem, že tento krém býva súčasťou rôznych balíčkov k nákupu produktov Kiehl`s a keď sa s ním znova stretnem za týchto okolností, dám mu ešte šancu, ale na samostatný nákup to nevidím.


Nurturing Baby Cream for Face and Body (5 ml)
Popis: Vyživuje a zjemňuje pokožku a je dostatočne šetrný aj pre použitie na tvár, kde hydratuje a redukuje suché miesta. Starostlivosť s maslom karité, olejom z jadra marhule a medom. Minimalizuje riziko alergie, má vyvážené pH, testované pre každodenné použitie (Zdroj).
Prvé dojmy: Tento krém testoval môj syn, natierala som ho po sprchovaní a obsah vrecka vyšiel na jedno použitie. Krém bol skôr ľahšej textúry, bez parfumácie. Vôbec sa rýchlo nevsakoval a na pokožke ostávali biele stopy, krém som musela dôkladne vmasírovať, takže večerný rituál trval o niečo dlhšie.
Kúpila by som si plné balenie (200 ml za cca 25 eur): Teraz v zime, kedy má jeho pokožka sklon k atopii, určite nie; v letnom období možno, ale úplne nie som presvedčená, že cena zodpovedá. Krémy, ktoré mu kupujem v lekárni, stoja tak polovicu a som s nimi veľmi spokojná.


Gentle Exfoliating Body Scrub Grapefruit (5 ml)
Popis: Bohaté a jemné zloženie jemne a šetrne odstraňuje odumreté kožné bunky bez toho, aby pokožku vysušovalo a prináša jedinečný pocit z hebkej pokožky. Nové inovované zloženie obsahuje rýdzo prírodné exfoliačné zložky, ktoré pokožku zanechajú zamatovú, hladkú, jemnú a bez podráždenia (Zdroj).
Prvé dojmy: Svetložltý jemný krém s drobnými tmavými zrniečkami pokožku naozaj jemne obrúsil bez podráždenia. Vzorka vyšla na jedno použitie, aj keď som ňou musela dosť šetriť, aby sa dostalo na celé telo. Za zmienku stojí úžasná vôňa grepových šupiek. Po použití tohto telového peelingu som sa nenatrela, a bohužiaľ na druhý deň bola moja pokožka vysušená a na niektorých miestach svrbela.
Kúpila by som si plné balenie (250 ml za cca 37 eur): Opäť sme pomerne ďaleko za hranicou toho, čo som ochotná dať za telovú starostlivosť, navyše peeling sa mi nezdal tak úžasný, aby bol toho hoden.


Daily Reviving Concentrate (2 ml)
Popis: Ľahučký denný ochranný a rozjasňujúci olej. Zvyšuje prirodenú obranyschopnosť pleti pôsobením agresívnych vonkajších vplyvov a prináša pokožke mladistvý a rozjasnený vzhľad. Prináša ochranu pred voľnými radikálmi vďaka účinnej zmesi prírodných olejov, obahujúsich napríklad výťažok z koreňa zázvoru, slnečnice alebo olej tamanu (Zdroj).
Prvé dojmy: Musím pochváliť obal tejto vzorky, ktorý je hybridom medzi vrecúškom a dózičkou a vďaka dômyselnému otvoreniu sa dalo zo séra dávkovať iba niekoľko kvapiek. Cca 3 - 4 som denne nanášala pod hydratačný krém (zhodou okolností tiež od značky Kiehl`s) s dôrazom na  stred čela a líca, kde mám tendenciu k šupinateniu. Vzorka mi vydržala na 15 použití. Na prvý pocit bol olej dosť mastný, ale výborne si rozumel s denným krémom a nerobil žiadne neplechy ani následnému make-upu, ba naopak, ten sa nikde nezhlukoval (mám také "kritické" miesto medzi obočím) a pekne držal celý deň. Voňal mi trochu ako pomaranče (hoci v zložení sa nič také nenachádza).
Kúpila by som si plné balenie (30 ml za cca 45 eur): Tento olej ma príjemne prekvapil, o to viac, že doteraz som mala k olejom rezervovaný postoj (okrem toho od Caudalie). Túto zimu už to nechám tak, ale tú nasledujúcu bude toto horúci kandidát na kúpu. 


Midnight Recovery Botanical Oil (3 x 3 ml)
Popis: Ultraľahký odličovací olej pre dokonalé vyčistenie pleti a odlíčenie make-upu, dokonca i vodeodolného. Obsahuje zmes prísad ako skvalan, pupalkový olej a esenciálny levanduľový olej. Neobsahuje mydlo, sulfáty ani minerálne oleje (Zdroj).
Prvé dojmy: Skôr redší olej krásne autenticky vonia po levanduli, tá vôňa nie je ani prenikavá ani rušivá a mňa vždy naladila na relax a nočný oddych. Jedna vzorka mi vyšla na jedno použitie (je pravda, že oleja až tak veľa netreba, ale z vreciek sa ťažko dávkoval, preto som zvolila tento postup). Olej odlíčil skutočne všetko z tváre aj očí (2x som mala na očiach iba mascaru, raz aj tekutú linku a dlhotrvajúci očný tieň). Pre očami mi ale nechával na krátky čas aj hmlu, no odznela dosť rýchlo. Napriek prítomnosti esenciálneho oleja z levandule v očiach neštípal.
Kúpila by som si plné balenie (175 ml za cca 35 eur): Áno, keď dokončím svoj aktuálny odličovací olej, pôjdem si po tento. I keď z už spomenutých dôvodov ho nebudem používať na odličovanie očí.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.