štvrtok 22. februára 2018

Spotrebované produkty - február 2018

S aktuálnymi spotrebovancami prichádzam tento mesiac skôr, pretože na pondelok mám pripravené niečo špeciálne (takže.... stay tuned!). A hoci sú to prázdne obaly de facto iba za tri týždne, nazbierala som ich za ten čas slušných dvanásť kusov.


Medzi nimi napríklad aj mydlo na intímnu hygienu Saforelle Soin Lavant Doux (100 ml), nočný krém Clinique Smart Night (50 ml) a odličovacie tampóny Marionnaud (70 ks) - to všetko sú produkty na blogu sa opakujúce a mám v pláne kúpiť si ich v blízkej či vzdialenejšej budúcnosti opäť.

Dvojfázový odličovač Marionnaud Clean & Rituals (50 ml) som spomenula v tomto článku. Nebol zlý, ale spotrebovala som ho raketovou rýchlosťou, pretože ho na odlíčenie bolo treba celkom slušné množstvo. Ako núdzovku by som ho ešte niekedy brala, ale na plné balenie či pravidelné používanie to nevidím.

Peelingový čistič Clinique Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser (30 ml) som si obľúbila, pretože bol jemný, pleť nedráždil, nenamáhal ani nevysušoval. Po použití bola krásne hladká a svieža. Toto cestovné balenie som dostala k nákupu, ale je veľmi pravdepodobné, že si časom zaobstarám aj plnú veľkosť.

S gélovitým tonikom Clinique Turnaround Overnight Revitalizing Lotion (200 ml) sme sa v článkoch o pleťovej rutine stretávali takmer celý rok 2017. Bolo veľmi príjemné a funkciu splnilo, ale už po polroku ma omrzelo a tešila som sa, až ho spotrebujem. Privítala by som možno menšie balenie (tak polovičné), inak ma na ďalší nákup asi nič nenaláka.

Šampón Phyto Paris Phytopanama (200 ml) dostal priestor v tomto článku. Jeho poslaním bolo regulovať sébum vo vlasovej pokožke a celkom sa mu to darilo, hoci interval umývania nepredĺžil. Páčil sa mi ale jeho "chladivý" efekt na pokožke hlavy. Musela som si zvyknúť na jeho veľmi riedku konzistenciu, ktorá ma až tak nebavila. Tento konkrétny šampón už si pravdepodobne nekúpim, ale od tejto značky chcem ešte vyskúšať nejaké iné druhy (teraz som si objednala na farbené vlasy).

O tuhom mydle L`Occitane Shea Milk Solidarity Soap (50 g) som písala na tomto mieste. Používala som ho na čistenie štetcov a s výsledkami som bola nadmieru spokojná. Aktuálne som si kúpila originál tuhé čističe na štetce, ale v budúcnosti sa k tomuto (alebo podobnému od tejto značky) rada vrátim.

Balzam na pery Joli Baume Kiss (3,5 g) od Clarins (článok tu) ma až tak neuchvátil. Ovocná vôňa nebola nič pre mňa, hydratácia priemerná (na úplne suché či dokonca popraskané pery to nebola žiadna výhra...); takže vlastne jediné zaujímavé na ňom bol asi ten obal. Pochybujem, že by som sa k tomuto balzamu ešte vrátila - hoci má priaznivú cenu, v tejto kategórii mám iných favoritov.

Očný krém Clinique Pep-Start  (2 x 7 ml) ma napriek počiatočnej nedôvere (keďže pochádza z produktového radu určeného pre mladšie ročníky) pozitívne prekvapil. Hydratačne mi vyhovoval, bol príjemnej ľahšej konzistencie, vlastne mu nemám čo vytknúť. Na druhej strane si ma ani nezískal natoľko, že by som túžila po plnom balení.

L`Occitane Hand & Body Wash 5% Shea Milk (300 ml) - o tomto tekutom mydle som písala tu. Bolo krásne husté, výborne penilo, ale napriek tomu pokožku rúk nevysušilo. Chválim aj nádhernú vôňu. Keď už pumpička nezvládala naberať produkt, používala som ho namiesto sprchovacieho gélu, čo mi tiež vyhovovalo. Síce preferujem mydlá s marseillskou receptúrou, ale toto možno po nejakom čase kúpim znova.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.