štvrtok 27. februára 2014

Spotrebované produkty - február 2014

Februárové empties zahrajú na pozitívnu nôtu, lebo sa mi tu zišli produkty, z ktorých drvivú väčšinu by som si kúpila znova, a u niektorých tak učiním pri najbližšej príležitosti.


Aveeno Skin Relief (200 ml) - nechcem sa opakovať, toto telové mlieko už sme tu mali a to, že sa vrátilo, len svedčí o jeho vynikajúcich vlastnostiach. A keďže aj ku mne sa doniesla tá dobrá správa, že anglický Boots doručuje objednávky okrem iných krajín aj na Slovensko, je pomerne reálne, že sa v mojej kúpeľni objaví opäť.

Clinique Mild Clarifying Lotion (200 ml) - ďalší navrátilec podľa hesla "keď nevieš čo, kúp si Clinique". Jemná pleťová voda ma ráno osviežila, pleť nesťahovala ani nevysušovala (neobsahuje alkohol). Z mojej strany spokojnosť, nemám nič proti myšlienke kúpiť si ju po čase znova.

Clinique All About Eyes Rich (15 ml) - čo sa týka nejakých protivráskových actions, neviem, nevšimla som si... ale hydratovaval veľmi dobre, okolie oka bolo vyživené a upokojené. Mám menšiu preferenciu pre gélovú verziu tohoto očného krému, ale som rada, že som skúsila aj tento. Kúpim si ho znova? Nevylučujem to, ale určite nie za plnú cenu, keďže v našich obchodoch je dosť nadsadená. 

Clarins Double Serum (30 ml) - trochu rozpaky... nebolo to zlé sérum, ale za tú cenu som fakt čakala viac. Proti dehydratácii pleti (a na suchú mapu na čele) fungovalo len pri aplikácii "plnej dávky", teda dve pumpičky ráno a dve večer. Čo pri objeme, aký má, znamená veeeľmi rýchlu spotrebu. Očakávania viac nesplnilo ako splnilo, takže sa k nemu veľmi pravdepodobne nevrátim. Jedine, že by som narazila na dáku supe-truper akciu, za plnú cenu (a vlastne ani za 25% dole) sa neoplatí.

Marionnaud Make-up removal oval cotton pads (40 ks) - odličovacie tampóny zaraďujem do tejto rubriky po prvý raz a pravdepodobne naposledy. Tieto som kúpila počas nákupnej akcie s časopisom EVA so zľavou, inak sa pomerom množstvo/cena neoplatia. Sú väčšie ako tie, ktoré používam zvyčajne, takže pri bežnom dennom používaní som jeden vždy rozstrihla a použila len polovicu. Naopak, v "plnej veľkosti" sa osvedčili pri odlakovaní nechtov a odstraňovaní pleťovej masky. Sú jemné a nepĺznu, som rada, že som ich vyskúšala, ale ak si ich opäť niekedy kúpim, bude to len pri nejakej nákupnej akcii, zatiaľ sa vraciam k značke Ebelin z DMka.

Burt`s Bees Mama Bee Belly Butter (185 g) - recenziu nájdete tu. Keďže dôvod jeho používania už pominul, nebudem ho potrebovať, ale pri ďalšom tehotenstve (ehm, možno, raz...) by som sa k nemu vrátila (ak sa ešte bude vyrábať). 
Mixa Bi-phase Cleanser Optimal Tolerance (125 ml) - po dlhom čase očný odličovač z drogéky, ktorý ma neštípal ani inak neiritoval a dokonale odlíčil aj vodeodolný make-up. Výborný pomer kvalita/cena je neoddiskutovateľný a v budúcnosti sa k tomuto produktu určite vrátim. 
Avene Eau Thermale (50 ml) - fakt, že doma mám zásobu dvoch týchto menšich sprejov a ďalší v strednej veľkosti, nepotrebuje ďalší komentár :) je to srdcovka.

L`Occitane Extra-Gentle Soap Milk (100 g) - obal nie je na fotke, lebo sa nezachoval, môžete si ho obzrieť tu. Používala som ho na  čistenie kozmetických štetcov a je skvelé či už na prírodné alebo umelé štetiny. Momentálne na tento účel používam lipové mydlo rovnakej značky, ale je pravdepodobné, že sa v budúcnosti vrátim k tomuto mliečnemu.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.