pondelok 4. apríla 2016

TOP 10: Obľúbenci za menej ako 30 EUR

Komu chýbalo pokračovanie série o mojich TOP produktoch v rôznych cenových hladinách, už nemusí smútiť, dnes totiž predstavím to najlepšie do 30 eur, teda aspoň podľa mojich osobných skúseností a preferencií.

Produkty telovej kozmetiky sa snažím loviť v drogériových či lekárenských vodách, preto tónovaná emulzia na pokožku tela Biotherm BB Lait je jediná z tejto kategórie, ktorú dnes zaraďujem. Recenzovala som ju tu a komu sa nechce čítať celá recenzia, tomu zopakujem jej najväčšie plusy: béžové tónovanie produktu, jednoduchosť aplikácie a citrusová vôňa. Toto telové mlieko dokazuje, že sa to dá aj inak ako so samoopaľovákmi a s oranžovou, ktorá sa hodí máloktorému tónu pleti (ak vôbec nejakému).

Štetec Eye Brow Brush od Bobbi Brown som vychválila v mojich obľúbencoch na konci roka 2015, ale nemôžem inak ako ho spomenúť aj dnes. Stojí za to, naozaj. Upraviť si obočie nikdy nebolo jednoduchšie. Pevné diviačie štetiny ho rozčesávajú a pritom rovnomerne aplikujú zvolenú farbu (u mňa je to odtieň Permanent Taupe z radu Color Tattoo od Maybelline). Ak ste ešte nenašli ten pravý štetec na obočie, nehľadajte ďalej (o to viac, že butik Bobbi Brown už máme aj v Bratislave).

BB-krémy nemám príliš v láske, teda tie európske (a drogérkové) ma neoslovujú vôbec. Age Defense BB Cream SPF 30 od Clinique bol najprv vyrobený pre ázijský trh a až po boome bébéčiek ho značka priniesla aj do Európy. Mňa si získal pomerne dobrým krytím bez efektu masky, výdržou a v neposlednom rade tým, že mi sedel odtieň.

Od značky Clinique som si obľúbila aj iný produkt v tejto cenovej hladine - peeling 7 Days Scrub. Jedná sa o krémový peeling s množstvom jemných zrniečok, ktoré pleť dokonale vyhladia. Výrobca uvádza, že tento peeling je tak jemný, že sa može používať sedem dní v týždni. Tak ďaleko som vo svojich pokusoch nezašla, ale jeden-dva razy do týždňa bol pre mňa úplne bezpečný.

Rad očných tieňov Illusion d´Ombre od Chanel od svojho uvedenia na trh pre pár rokmi značne rozšíril, no ja vlastním odtieň Illusoire z pôvodnej kolekcie a patrí medzi moje najobľúbenejšie očné tiene vôbec. Vyznačuje sa nevšednou nadýchanou textúrou, niekde medzi krémom a penou. Jedinečná farba je zmesou fialovo-hnedo-striebristých tónov. Ako jeden z mála tento očný tieň drží na mojich viečkach aj bez bázy. Dá sa krásne vrstviť a vôbec sa nezlieva. Balenie odporúčam skladovať dole hlavou, inak majú tendenciu vysychať.

Gélová očná linka Double Wear Stay In Place Gel Eyeliner od Estée Lauder sa nanáša s neuveriteľnou ľahkosťou (A to aj takému nemehlu ako som ja) a na viečku nepohnute drží aj viac ako deklarovaných 16 hodín. Tmavomodrý odtieň Stay Midnight sa perfektne hodí k hnedým očiam.  

Tento výber by nebol úplný bez štetca Eye Shader Brush s označením 239 od MAC. Mám ho už päť rokov a stále som mu nenašla konkurenciu (zase je pravda, že som ju ani nejako vehementne nehľadala). Hodí sa na aplikáciu púdrových očných tieňov nielen na plochu viečka, ale hranou štetca aj na spodné viečko, plus sa ním dá očná linka veľmi dobre rozotrieť do stratena.

Jeden z mojich posledných prírastkov medzi očnými tieńmi je Ombre Hypnose od Lancôme v odtieni Erika F. Venovala som mu samostatnú recenziu. Síce ho musím používať s bázou, ale to je len jediná jeho nevýhoda. Tento nádherný odtieň úžasne rozžiari pohľad, absolútne nepráši a skvelo sa s ním pracuje.  

Make-upová "pomôcka", ktorá vo mne spočiatku vyvolávala veľkú nedôveru, boli klieštiky na riasy, Dlho som sa odhodlávala a nakoniec som krok do neznáma urobila smerom k značke Shiseido. Hovorí sa, že by sa klieštiky mali vyberať podľa tvaru oka, ale ja som sa tým neriadila a vybrala som si úplne náhodne. A risk sa mi vyplatil. Natáčanie rias s je s nimi úplne bezpečné, no a samozrejme rozdiel, keď mám alebo nemám riasy natočené, je obrovský. Doteraz sa mi stalo iba u jednej mascary, že by sa s natočenými riasami "nekamarátila".

Produkt, ktorý dnešný výber uzatvára, je farba na obočie vo forme pera s tenkým zakončením od Suqqu. To zakončenie tvoria vlastne jemné štetinky, ktorými sa dajú do obočia dopĺňať tenké čiarky a tak je výsledok veľmi prirodzený. Táto farba drží celý deň bez pohnutia.Netreba sa báť ani khaki odtieňa s názvom Moss Green, keďže neobsahuje žiadne červené podtóny, farba absolútne nepôsobí rušivo. Produkty tejto značky sa dajú najbližšie zohnať asi v Londýne (obchodný dom Sefridges).


2 komentáre:

  1. 7 days peeling sa vela objavuje ako naj top peeling. Tiez som ho mala medzi svojimi top, az kym som neobjavila Dermo Purifyier od Eucerin, ktory je tiez velmi jemny, ale mam po nom ovela hladsiu plet a zda sa mi ucinnejsi pri cisteni porov. Odporucam vyskusat ;-)

    Inak super clanok, tieto top mam velmi rada a vzdy vyberam, co z nich vyskusat.. :-)

    Betty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem za mily komentar :) Eucerin ako znacku velmi nepoznam, ale ten Purifyier isto omrknem.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.