pondelok 4. júla 2016

HAUL: Ich bin ein Berliner!

Prišla som, videla som, nakúpila som. Svoj pobyt v Berlíne hodnotím ako vydarený, aj keď po nákupnej stránke sa mi nezadarilo úplne na 100%. A ako to býva, kúpila som si pár vecí aj mimo plán, ale žiadne "rozšoupnutie" sa nekonalo, moje kozmetické nákupy sa zmestili do jednej menšej papierovej tašky.


Najprv to, čo nevyšlo. Kiko ma mierne sklamalo, lebo nemali všetky odtiene novinkových matných rúžov, predovšetkým tie, ktoré boli pre mňa farebne zaujímavé. A okrem toho ma už nič nejako neoslovilo, ale bolo to možno aj tým, že sme v tom butiku boli úplne na záver dňa, už som bola unavená a nechcela som robiť nákup pre nákup. Douglas nápodobne, vlasový sprej Bumble and bumble som našla až na druhý pokus, ale iba veľké balenie, ktoré som nechcela. Vôňu od YSL Black Opium vo verzii Nuit Blanche síce mali, ale tá ma (našťastie pre môj rozpočet) až tak nezaujala. A myslela som si, že si obzriem (prípadne kúpim) nové rúže od Urban Decay, ale v Nemecku majú byť uvedené na trh až začiatkom júla, čo už pre mňa bolo passé.

Úspešnejšia som bola v diskontnej parfumérii Diamant (kde vám z ceny odrátajú 20%, ak platíte kartou a 23%, ak platíte v hotovosti), kde sa mi ušiel posledný set s mascarou značky Helena Rubinstein, ktorý obsahuje aj miniatúru dvojfázového odličovača a očného krému. Ako darček k nákupu som dostala vzorku vône Davidoff Cool Water vo verzii Tender Sea Rose, ktorá je typovo úplne mimo môj záber.

Návšteva butiku Kiehl`s bola veľmi milá a zaujímavá hlavne kvôli ochotnému personálu. Môj plán kúpiť si set miniatúr sa úplne nevydaril, lebo mali len jeden druh, a ten ma až tak neoslovil. Takže som si nakoniec kúpila plné balenie očného krému Creamy Eye Treatment s avokádom a dostala som vzorky dvoch krémov na tvár.


Povinnou jazdou bol The Body Shop, kde som sa zásobila produktami na ruky a nechty. Krém na ruky s konopným olejom dostal momentálne nový limitovaný vzhľad a inak vyzerá aj štvorhranný pilník, zeleno-sivú verziu, ktorú som používala doteraz, nahradili odtiene ružovej. Premiéru u mňa má mandľový olej na nechtovú kutikulu vo forme pera.

Neplánovane, ale o to radšej sme sa vyskytli v obchode značky MUJI, od ktorej mám svoje organizéry na kozmetiku (pripomínam starší článok tu). Okrem nich obchod ponúka veľa druhov rôzneho tovaru, nájdete tam oblečenie, kozmetiku a kozmetické pomôcky, písacie potreby, domáce potreby a ešte kopec iného. Tam som sa musela veľmi krotiť a nakoniec som odišla s dvoma typmi vatových tyčiniek (tie obyčajné chválila v jednom videu Lisa Eldridge a tie jednotlivo balené obsahujú v sebe odličovač, čo mi pripadá ako celkom praktické na korekciu make-upu), náhradnými silikónovými vankúšikmi do klieštikov na riasy (našťastie kompatibilné s tými mojimi od Shiseido) a vejárom, keďže v ten deň bolo mimoriadne horúco.


V drogériách (DM a Rossmann) som toho kúpila početne najviac. Veci z wishlistu - šampón L`Oréal Elvive (vo verzii proti lupinám), texturizér Got2be Made4Mess od Schwarzkopf a dvojfázová odličovač od Maybelline - som doplnila prekvapivým sortimentom od značky Nivea, a to žiletkami a holiacou penou. U nás som ich nikdy nevidela a priznám sa, že u mňa pri ich výbere a nákupe zaúradovala čistá zvedavosť.

Okrem týcho kozmetických nákupov mi robí radosť nový obal na telefón z & Other Stories, ktorý volal moje meno, hneď ako som ho uvidela. Mimochodom, v tomto obchode predávajú okrem vlastnej značky kozmetiky aj produkty Erborian a Eyeko, z ktorých pár zástupcov poznáte aj z môjho blogu. A na úplný záver pobytu, teda na letisku v Duty Free som narazila aj na známe americké čokoládky Reese`s plnené arašidovým maslom, ktoré urobili za našim výletom pomyselnú sladkú bodku. A aby som mala o čom premýšľať, v Duty Free som mala možnosť privoňať si k absolútnej novinke od YSL s názvom Mon Paris a tá ma na prvý očuch vyslovene uchvátila.

2 komentáre:

  1. Krásne nákupy! Ten set od Heleny Rubinstein a krémik od Kiehl's by som ti hneď vzala :D Dávnejšie som mala od HR maskaru a bola vynikajúca.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem :) mascaru som uz zacala pouzivat a prve dojmy su vynikajuce!

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.