pondelok 7. novembra 2016

Kultovky od Maybelline

Aktuálne sa u mňa doma zišli tri produkty od značky Maybelline, ktoré sú v blogovom svete považované za akési "Grály" a odporúča ich najmenej 9 z 10 blogeriek či youtuberiek. Takýto všeobecný konsenzus ma takmer vždy uvrhne do podozrievavého módu, a to má za následok, že si ich skôr či neskôr tiež zadovážim, aby som sa o ich kvalitách presvedčila na vlastnej koži.


Dva z tejto trojice sú produkty, ktoré sa na Slovensku nedajú kúpiť, a ja som si ich priniesla z mojich zahraničných ciest. Z berlínskeho tripu pochádza dvojzložkový odličovač vodeodolného očného make-upu. Olejová a vodová časť sa premiešavajú rovnomerne a neoddeľujú sa príliš rýchlo; olejová časť sa však po prvom použití zakalila a už tak ostala. Kvalitu produktu a jeho schopnosti to však nijako neovplyvňuje. Tento odličovač je veľmi účinný, očný make-up stiahne bez stopy, v očiach neštípe a neprekáža mi ani to, že na očnom okolí zanechá mierne mastný film. Je to pre mňa prijateľnejšie, ako keby mal vysušovať. Podľa mňa tento odličovač nie je nič prevratného, čo by sa nedalo vidieť u iných značiek; v našich drogériách má k nemu asi najbližšie obdobný produkt od značky Mixa (čo ma vlastne neprekvapuje, keďže obe značky patria L´Oréalu). Takže za mňa môže byť, ale určite to nie je vec, ktorú by som si zo zahraničia nosila na kilá.


Korektor očného okolia Instant Anti-Age Effect som si kúpila pred vyše rokom vo Viedni a na svoju chvíľu si musel celkom počkať. Najviac polemík a kontroverzií vyvoláva jeho penový aplikátor, cez ktorý sa otáčaním dostáva produkt von. Zo žartu zvyknem hovoriť, že je to prapredok všetkých cushion líčidiel, ktoré sú teraz tak in. Ja osobne zatiaľ (cca mesiac?) používam na nanášanie práve aplikátor, ale čím ďalej tým viac som naklonená myšlienke, že ho strhnem a na dávkovanie budem používať iba trubičku, ktorá sa nachádza pod ním. Korektor nanesený pod oči do pleti zapracúvam štetcom (Deluxe Crease Brush od Real Techniques) alebo prstami, Môj odtieň 03 Fair síce v balení pôsobí dosť tmavo, ale na pleti ukáže svoju skutočnú (bledú) farbu. Mimochodom, je svetlejší, ako 01 Light, tak aby vás to nepomýlilo pri výbere. Na rozdiel od predchádzajúceho produktu, kde som videla jasné kvality (hoci podobné sa dajú nájsť aj inde), rozruch okolo tohto korektora nechápem. Zdá sa mi dosť priemerný. Krycia schopnosť je na to, čo potrebujem (žilky okolo očí), dosť slabá a ani výdrž nie je nič extra a je jedno, či ho zapúdrujem alebo nie. Čo musím pochváliť - nezalieza do vrások ani nevysušuje očné okolie. Mňa teda o svojej výnimočnosti nepresvedčil. Rozhodne mi nie je ľúto, že u ho u nás nedostať, mne osobne jedno balenie na skúšku bohato stačí.


Na záver tu mám konečne niečo dostupné aj v našich drogériách - krémový očný tieň Color Tattoo v asi najznámejšom odtieni 35 On and on Bronze. Ja som dala pri prvom nákupe prednosť matnému 40 Permanent Taupe (viac o ňom tu). Nedávno som sa ale dala zlákať marketingovými vábničkami v podobe 50% zľavy v DM a konečne som si ho zaobstarala aj bronzový. Názov odtieňa je podľa mňa trochu zavádzajúci, bronz mi evokuje výrazne oranžové podtóny a tie našťastie nie sú prítomné. Tento odtieň býva často prirovnávaný k 40 Taupe of the Top vodeodolnej ceruzky Contour Clubbing od Bourjois (recenzia tu) a keďže tú vlastním, porovnala som ich veda seba. Ako vidno, ceruzka má v sebe viac studených a sivých tónov, ale inak sú to podobné typy farieb. Color Tattoo aplikujem na viečko prstom, prechody rozotriem do stratena a do vonkajšieho kútika pridám pre väčšiu intenzitu ešte jednu vrstvu. Potom už stačí iba mascara (pripadne čierna očná linka) a je hotovo. Vďaka mikrotrblietkam je očné viečko prejasnené, čo mojim hlboko posadeným očiam vyslovene prospeje. Pod tento očný tieň nepoužívam bázu, a hoci má v názve 24 hodín, toľko určite nevydrží. U mňa nedá ani tretinu. Na viečku sa nezlieva ani nezhlukuje, len sa kamsi počas dňa postupne stráca. To sa deje vcelku rovnomerne a nepôsobí to rušivo ani neesteticky, na viečku do večera ostane len nádych farby a pár trblietok. Je to skvelý parťák na každodenné líčene do práce a rozumiem, prečo sa teší všeobecnej obľube.  

Keď to zhrniem, "zahraničné" produkty u mňa zabodovali tak pol na pol; odličovač, hoci je účinný a lacný nejako nevybočuje z radu. Korektor očného okolia nenaplnil moje očakávania ohľadom krytia a výdrže a do zástupu jeho obdivovateliek som sa rozhodne nezaradila. Očný tieň naopak môžem odporučiť, mohol by mať síce väčšiu výdrž, ale na mojich mastných viečkach máločo skutočne vydrží, takže mu to ani nemám veľmi za zlé.

    

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.