štvrtok 23. marca 2017

TOP 10: obľúbenci za menej ako 45/ 50 EUR

Tak ako pred necelým polrokom v predchádzajúcej epizóde tejto série, aj dnes som spojila dve cenové hladiny - 45 a 50 EUR, aby som dala dokopy článok, v ktorom sa zameriam na svoje srdcovky z tej drahšej strany spektra. Pravdepodobne nás čaká ešte jedna časť, kde predstavím svoje TOP produkty z kategórie nad 50 EUR.


Ani tento výber by sa nezaobišiel bez značky Clinique, ktorá je prítomná prostredníctvom štyroch zástupcov. Aktuálne používam očný krém All about Eyes, je to už moje niekoľké balenie. Sem-tam skúsim niečo iné, ale k tomuto sa vždy vrátim, lebo žiaden ma doteraz nepresvedčil, že je lepší. Úžasne hydratuje, má ľahkú gélovitú textúru, ktorá sa okamžite vsiakne a opticky vyhladí očné okolie. Menšie balenie býva často súčasťou darčekových setov, ktoré sa dávajú k nákupu, takže sa dá vyskúšať bez toho, aby ste hneď kupovali plné balenie. Existuje aj verzia Rich s bohatšou balzamovou textúrou, ale ja som verná tejto pôvodnej.

Zatiaľ posledným krémom, ktorý som pre seba objavila, bol Comfort on Call. Viac som o ňom písala tu, ale v skratke - je to krém, ktorý mi v zime doslova zachránil kožu. Má hutnú až maslovú textúru, ale netreba sa jej báť. Pokožku akoby prikryje jemnou ochrannou "perinou", a tak vytvorí bariéru pred agresívnymi vonkajšími vplyvmi, napríklad proti mrazu a ľadovému vetru. V najstudenších zimných dňoch som ho nosila aj ako podklad pod make-up, neskôr som ho používala iba ako nočný krém.

Keď už som pri nočných krémoch, veľa skúseností s nimi nemám, ale Turnaround Overnight som si kúpila opakovane. Má dvojaký účinok. Jednak jemnú exfoliáciu, ktorá stimuluje obnovu a tvorbu buniek a samozrejme hydratáciu, vďaka ktorej je pleť po prebudení ako napumpovaná. Používala som ho v úplných začiatkoch tohto blogu a týmto článkom som si pripomenula, aký bol skvelý a že by som si to mala po rokoch opäť pripomenúť na vlastnej koži.

Aj emulzia Dramatically Different Moisturizing Lotion + je produkt, ku ktorému sa stále vraciam. Niekto ho používa ako sérum pred samotnou starostlivosťou, mne vyhovuje v lete ako veľmi ľahký krém. Skúšala som aj gélovú verziu, ale viac mi vyhovuje lotion, ktorá bola nedávno vylepšená, preto to plus pridané k názvu. Aj s týmto produktom sa často stretávam vo forme darčeka k nákupu produktov Clinique. Ak by pre niekoho bolo zobrazené balenie s pumpičkou príliš veľké (125 ml, mne vydržalo dve letá), dá sa kúpiť aj menšia verzia (50 ml) v tube, samozrejme za menší peniaz.

Dekoratívka je v toto článku zastúpená dvojnásobne a v oboch prípadoch značkou Chanel. Make-up Perfection Lumiere Velvet si ma získal kompaktným balením, prirodzeným efektom na pleti, delikátnou vôňou a adekvátnou výdržou. Recenzovala som ho na tomto mieste. Pre mňa to bol ideálny parťák na letné mesiace a určite sa k nemu ešte niekedy vrátim.

Chanel Poudre Universelle Libre - tento sypký púder síce toho veľa nezmatní, ale make-up fixuje na výbornú a osvedčil sa mi aj na fixáciu korektora v očnom okolí. Odtieň mi sedí perfektne, pretože púder neobsahuje veľmi sýte pigmenty, je len jemne natónovaný, čiže ani neskresľuje farbu make-upu. Rada by som vyzdvihla fakt, že obsah dózy je oproti podobným produktom ostatných high-end značiek niekoľkonásobný a tých 30 gramov vydrží naozaj dlho. Počiatočná vyššia investícia sa teda určite oplatí.

Jediný produkt z kategórie telovej kozmetiky zastupuje mandľový krém Almond Milk Concentrate od L`Occitane. Už som si ho dlho nekúpila, lebo dať toľko za telový krém je momentálne mimo môj rozpočet, ale pripomínam si ho vo vzorkách, na ktoré sú v L`Occitane pomerne štedrí. Tento krém hydratuje, vyhladzuje, vyživuje, je síce hutný, ale do pokožky sa vsakuje rýchlo, nelepí zanecháva na nej zamatový efekt. Korunu mu nasadzuje úžasná vôňa horkej mandle, ktorá ostáva na pokožke veľmi dlho.

Aj vlasová kozmetika sa predstaví len jedným produktom - Oribe Dry Texturizing Spray vyhral nedávno súboj texturizérov a hoci je cena za plné balenie fakt vysoká, pri objeme 300 ml sa to asi dá obhájiť. Škoda len, že som v ňom nenašla sľubované účinky suchého šampónu. Ako texturizačný sprej na vlasy je však vynikajúci a jeho chvála naprieč blogosférou je úplne oprávnená.

Ako som začala, tak aj skončím - pleťovkou. Masiek som za posledné obdobie vyskúšala niekoľko, a hoci všetky boli svojím spôsobom fajn, žiadna nemala nejaký dlhotrvajúci wow efekt. Ten sa dostavil až pri Masque Hydra Lissant, teda hydratačnej a vyhladzujúcej maske od Sothys. Dostala ma svojou našľahanou textúrou, krásnou "spa" vôňou a samozrejme skvelými hydratačnými účinkami, ktoré neodznejú po pár hodinách. Momentálne používam druhé mini balenie, ale časom sa chystám aj na plnú veľkosť, určite stojí zato aj napriek vyššej cene.

Značky YSL sa na poli kozmetickom preslávila skôr vďaka parfumom a dekoratívke než pleťovkou, no napriek tomu u mňa zabodovala aj v tejto oblasti, a to exfoliačnou starostlivosťou z radu Top Secrets. Podrobne som sa jej venovala v tejto recenzii. Dostala ma kombináciou jemnosti a zároveň účinnosti, svojou trojakou textúrou (gél, ktorý sa na pleti mení na olej, aby sa pri kontakte s vodou zmenil na emulziu, nádhernou luxusnou (ale nie ťažkou) vôňou a dokonca mi vyčistila póry na nose. Tento produkt bol doslova ozdobou mojej kúpeľne a nastavil latku ostatnej high-end pleťovej starostlivosti veľmi vysoko,


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.