pondelok 15. mája 2017

PRVÉ DOJMY: 3 x Made in Sephora

Dnešné prvé dojmy budú monobrandové, rozhodla som sa totiž testu podrobiť vzorky troch produktov privátnej značky parfumérií Sephora - Made in Sephora. Všetky som dostala k mojej prvej (a zatiaľ jedinej) objednávke na českom e-shope (článok si môžete pripomenúť tu).


Ultra jemný odličovací micelárny gél na tvár, oči a pery (2 x 3 ml)
Popis: Odličovací micelárny gél zaisťuje účinné a rýchle odlíčenie. Obsahuje micely, drobné "čistiace molekuly", ktoré účinne zachytávajú nečistoty a líčidlá: tvár, oči a pery sú v jednom kroku dôkladne očistené (Zdroj).
Prvé dojmy: Vzhľadom na množstvo v poskytnutých vzorkách som nemala možnosť gél použiť na tvár (pery si neodličujem - rúže mi postupne zmiznú počas dňa z pier samé), iba na odlíčenie očí. Jedno vrecúško vyšlo akurát na jedno použitie (= na dve oči). Prvý raz som odličovala iba vodeodolnú mascaru, druhý raz okrem nej aj dlhotrvajúcu linku a púdrové očné tiene. Micelárny gél sa vyznačoval príjemnou konzistenciou, ktorá nestekala, ani sa ihneď nevsiakol do vatového tampóna. Práca na oku bola rýchla, po viečku a riasach stačilo prejsť iba niekoľko krát bez nejakého intenzívneho trenia, očný make-up sa hneď rozpustil. Na obale sa píše, že gél nie je nutné oplachovať, ale ja som to predsa len poistila termálnou vodou v spreji. Gél neštípal a očné okolie nebolo po použití ani mastné, ani vysušené. Účinnosťou sa tento gél vyrovná tomu od značky A-Derma, ktorý som recenzovala pred týždňom.
Kúpila by som si plné balenie (400 ml / 360 Kč - cca 13,33 EUR): Také to úplne mega balenie (400 ml) nie, lebo stále preferujem oleje alebo dvojfázové odličovače, ale ak by som narazila na malé cestovné balenie, nákup by som zvážila.


Našľahaný hydratačný telový krém s výťažkom z melóna (6 ml)
Popis: Zamatový telový krém s hladkou a vzdušnou textúrou, ktorá pokožke prináša úľavu a príjemný pocit a zanecháva ju jemne saténovú (Zdroj).
Prvé dojmy: Budem sa opakovať, lebo toto nie je prvý prípad v tejto rubrike - 6 ml vzorka je na telový produkt strašne málo. Mám odpozorované, že jednému použitiu zodpovedá v ideálnom prípade cca 10 ml krému (alebo aspoň osem). Takže aj tento nedostatok mohol spôsobiť, že hydratačné účinky tohto krému hodnotím priemerne. Našľahaná textúra bola na pokožke veľmi príjemná a s krémom sa dobre pracovalo, naproti tomu vôňa ma neuchvátila, na môj vkus bola príliš sladká (asi ten melón). Z dnešnej testovanej trojice mi tento produkt prišiel najmenej zaujímavý.
Kúpila by som si plné balenie (470 ml / 590 Kč - cca 21,85 EUR): Nie, pomer množstva a ceny a hydratačné schopnosti ma úplne nepresvedčili o tom, že ho potrebujem vo svojom živote.


Čistiaca a zmatňujúca bahenná maska so zinkom a meďou (2 x 3 ml)
Popis: Bahenná maska s obsahom zinku a medi, ktorá pleť okamžite čistí a zdokonaľuje. Vstrebáva prebytočný kožný maz, odstraňuje nečistoty, uvoľňuje upchaté póry, obmedzuje vznik nedokonalostí a zanecháva pleť dlhodobo čistú a zmatnenú bez vysušovania (Zdroj).
Prvé dojmy: S ohľadom na môj typ pleti som si masku nanášala iba na T-zónu. Tak ako pri micelárnom odličovači, aj tu mi jedna vzorka vyšla na jedno použitie. Maska celkom zaujímavo voňala, bol tam taký "zemitý" základ, do ktorého sa miešalo niečo svieže a celé to vyznelo veľmi príjemne. Pri zasychaní menila farbu (z tmavosivej na svetlosivú), trochu štípala, ale iba na "problematických" miestach (ako sú nedokonalosti pleti alebo nejaké tie pozostatky po nich). Maska pleť sťahovala, a to nie práve tým najpríjemnejším spôsobom, preto som ju nechala pôsobiť len cca 6-7 minút (odporúčané maximum je desať). Obsahovala aj zopár zrniečok, ktoré pri odstraňovaní masky pôsobili jemne peelinogovo. Napriek uisteniam o ľahkom oplachovaní, toto nemôžem potvrdiť. Ten najväčší nános som dala dole teplou vodou, na zvyšok som použila celulózovú hubku (ktorá je týmto činom zrelá na odpis a putuje medzi májových spotrebovancov). Svoje si užilo aj umývadlo, ktoré som musela oplachovať od tmavosivých fŕkancov. S účinkom masky som bola spokojná, póry na nose naozaj vyčistila a stiahla.
Kúpila by som si plné balenie (60 ml / 450 Kč - cca 16,67 EUR): Aktuálne nie, lebo by som ju úplne nevyužila (podobný typ masky mám od L`Occitane a nejako ju neviem spotrebovať), ale v budúcnosti som tomu naklonená. Viac by mi ale vyhovovalo, keby sa predávala vo vrecúškach alebo v tube; obávam sa, že v tégliku by mi asi časom vyschla.


2 komentáre:

  1. Mne sa ten gel velmi paci, tiez som chcela plne balenie, ale odradila ma velkost, 400 ml by sa u mna susilo dva roky. A skusala som aj masku - moc ma nenadchla, Vichy ma teraz novu bahennu masku a ta je ovela, ovela lepsia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na e-shope pisu, ze existuje aj cestovna velkost, ale nenasla som ju tam. Podla mna by bolo idealom balenie 150-200 ml.

      Dakujem za tip na masku Vichy, videla som, ze je vrecuskova, tak to urcite jedno balenie vyskusam.

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.