pondelok 26. júna 2017

TOP 10: obľúbená kozmetika január - jún 2017

Ani som sa nenazdala, a je tu čas vyhodnotiť najlepšiu kozmetiku prvej polovice roka 2017. Vybrala som niečo z pleťovej a dekoratívnej kozmetiky, ale pozadu neostane ani telovka a dokonca sa do výberu dostal aj jeden produkt na vlasy. Zoradila som ich podľa abecedy (akurát koláže nie úplne s týmto poradím korešpondujú).


Telové mlieko A-Derma som si obľúbila pre jeho ľahkú fluidnú textúru, rýchlu absorbciu a skvelým hydratačným vlastnostiam, ktoré preverila aj tohtoročný tuhá zima, ktorá dáva mojej koži vždy poriadne zabrať. A nesmiem zabudnúť na nádhernú čistú a sviežu vôňu a pomerne priaznivú (na produkt z lekárne) cenu tohto telového mlieka. Podrobnosti sa dočítate v tomto článku.

Bamboo Volume 48Hrs Volume Spray od značky Alterna som recenzovala tu. Zaujal ma svojou účinnosťou - skutočne dodáva objem, ktorý trvá a vlasy nie sú spľasnuté ani na druhý deň ráno. To všetko bez ich zaťaženia a zamastenia. Príjemne sa používa aj vďaka nevtieravej, ale iskrivej bambusovej vôni.

Make-up Healthy Mix Serum Foundation od Bourjois sa síce ťažko zháňa (a to nehovorím o najsvetlejšom odtieni), ale to čakanie stálo za to. Pre mňa je to ideálny make-up na koniec jari a letné obdobie, ktorý pleť zjednotí (bez nejakého vysokého krytia) a dodá jej veľmi prirodzený polomatný efekt. Na pleti vydrží celý pracovný deň, akurát musím okolo poludnia pudrovať T-zónu. Celú recenziu nájdete na tomto mieste.

Zima sa zdá byť už len vyblednutou spomienkou (mne teda vôbec nechýba), ale v dnešnom výbere nemôžem zabudnúť na jeden typicky zimný krém - Comfort on Call od Clinique. Pomohol mi v časoch najväčších mrazov, keď sa moja pleť podobala skôr na cigaretový papier. Dodal jej hydratáciu a výživu, presne koľko potrebovala. Hoci bol hutný, takmer až balzamoidný, do pleti sa vsakoval veľmi rýchlo a bol veľmi príjemný na používanie. Viac som o ňom písala tu.

Paletku očných tieňov Clinique All About Shadow Quad v odtieni 02 Jenna`s Essential som si dlho želala a nakoniec sa ku mne dostala v mini verzii v rámci jedného setu. Obľúbila som si ju okamžite a aj keď má jedno slabšie miesto (teda jeden slabší tieň), aktuálne ju považujem za svoju top paletku. Ak by som si mala vybrať jednu z tých, čo mám doma, a nelíčiť sa už nikdy ničím iným, vyberiem si bez rozmýšľania túto. Viac informácií aj so swatchmi nájdete v tomto článku.


Sprchovacie gély beriem ako produkty základnej hygieny a máloktorý ma osloví tak, že by som ho chcela zaradiť medzi topky, ale u Cottage s vôňou kvetu pomarančovníka robím výnimku. Pritom zložením nie je v ničom výnimočný, ale tá vôňa, tá ma dostáva. Decentná, jemná, pudrová, veľmi ženská. Nedbala by som, keby bola o máličko intenzívnejšia. Článok venovaný (okrem iného) tomuto produktu sa nachádza na tomto mieste.

Boom textilných masiek nemá konca-kraja, ale ja už som svojho víťaza našla - Marionnaud Pick and Go Biocellulose Hydrating Mask. Vidím po nej ozajstné výsledky, pleť je hydratovaná, vypnutá a pôsobí oddýchnutým a sviežim dojmom. Nedavno som si ju kúpila znova a môj prvotný dojem sa iba potvrdil. Podrobnosti sa dozviete v tomto článku.

Čo sa týka čistenia pleti, stále ostávam verná balzamom a olejom. Za uplynulý polrok si ma najviac získal odličovací olej značky Mixa. Je určený na suchú a citlivú pleť (v zime, kedy som ho používala, sa tieto prívlastky týkajú aj mňa), odličuje bez stopy, všetko (teda tvár aj oči) jedným ťahom a bez nepríjemnej "hmly" pred očami. Navyše stál pár eur, škoda, len, že sa u nás nepredáva.

The Body Shop Shade Adjusting Drops sú kvapky, ktoré zosvetľujú make-up. Ako, to sa môžete dočítať na tomto mieste. Vďaka nim som mohla používať make-up, ktorý by som inak musela buď poslať ďalej alebo vyhodiť. A chystám sa aj na ďalšie make-upy vo vzorkách, ktoré mám doma a ktoré som sa doteraz bála vyskúšať. Pre mňa je to geniálna vec, ktorú by mal mať doma každý svetlokožec môjho typu.

Na záver som si nechala ozajstný bonbónik - vôňu Tom Ford Neroli Portofino Eau de Parfum. O podrobnom zložení, aj o tom, prečo ho preferujem pred druhým neroli kúpeným v rovnakom čase, som písala tu. Pre mňa je to skvelá letná vôňa, ktorá v sebe kombinuje púdrovosť kvetu pomarančovníka (ktorú mám tak rada) so sviežimi citrusmi, ktorým normálne až tak nefandím, ale tu celú kompozíciu úžasne dopĺňajú.


2 komentáre:

  1. Fíha tie kvapky na zosvetlenie make-upu sa mi páčia, asi si niečo také kúpim. Stáva sa mi často, že make-up je dobrý, ale odtieň mi nesedí a preto ho väčšinou musím vyhodiť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj NYX ma take kvapky, ale tie som este neskusala, mozno si ich kupim, ked spotrebujem tieto od TBS ;)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.