štvrtok 15. júna 2017

Wishlist - leto 2017

Napriek mojim sľubom o nákupnej stopke (ktorú som už stihla porušiť hneď v úvode mesiaca) mi chodí po rozume zopár vecí, ktorými by som chcela v lete doplniť svoju kozmetickú zbierku. Nebudem to ale nejako tlačiť a pokojne sa môže stať, že niečo z dnešného zoznamu presuniem na jeseň.


Začnem drogérkovými položkami. Telový peeling od Garnier som chcela vyskúšať od chvíle, čo som recenzovala telové mlieko z toho istého radu, teda Oil Beauty. Odvtedy uplynuli už tri roky, nejako som naňho pozabudla, ale teraz nastane čas Čé. Olejové laky od L`Oréal sú naopak celkom čerstvou záležitosťou, ja som síce milovala ich nedávno zrušené Color Riche, ale rada sa pozriem na zúbok aj tejto novinke. Odtieňov je celkom slušné množstvo, mňa najviac z obrázkov zaujal 224, ktorý (prekvapivo) u nás nedostať, ale aspoň mám o dôvod viac ísť na dlho odkladaný drogérkový nákup do Rakúska.

Z drahšieho, parfumérkového registra pochádzajú zvyšné tri produkty. Hydratačný sprej na tvár od Clinique z radu Moisture Surge je tiež vec, okolo ktorej chodím každé leto a vždy aj tak skončím u klasickej termálnej vody v spreji. Tento rok to snáď prelomím. Masky na tvár Glamglow sprevádzal v čase uvedenia na trh veľký boom, ale mňa vtedy až tak nezaujali, lebo sa jednalo o bahenný čistiaci typ, ktorý nevyhľadávam. Ale nedávno doplnili sortiment o hydratačnú masku Thirstymud a to je samozrejme úplne iná pesnička. Na Slovensku túto značku predávajú parfumérie Douglas, bohužiaľ iba veľké balenie, a tak asi využijem niektorý z e-shopov, ktorý ponúka aj mini verzie, pri tak drahej maske by sa nemusel nákup rovno veľkého balenia vyplatiť. Aj posledná záležitosť na wishliste, Dior Addict Lip Sugar Scrub (cukrový peeling na pery) je pomerne nákladná, ale to už produkty Dior bývajú. Našťastie mi nedávno prišiel vernostný šek na 10 EUR od Marionnaud, takže trochu zmiernim dopad tohto nákupu na moje financie.

Čo sa týka jarného wishlistu, podarilo sa mi kúpiť všetko a okrem jedného produktu som o tom aj stihla čo-to napísať. Samostatné recenzie som venovala mascare Armani Eyes to Kill Wet (tu) a make-upu Healthy Mix Serum Foundation od Bourjois (tu). Eau de parfum Neroli Portofino od značky Tom Ford som predstavila v tomto článku a o balzame na pery Pivoine Sublime s ochranným faktorom 25 od L`Occitane som písala na tomto mieste.


Chýba mi ešte zrecenzovať Radiance-Plus Golden Glow Booster od Clarins. Nemám s týmto typom produktu zatiaľ žiadne skúsenosti, a tak čakám na nejaký pokojnejší víkend, aby som si mohla všetko v kľude naštudovať a začať používať. Určite sa o výsledkoch pokusov s ním na blogu dočítate.


4 komentáre:

  1. Ten lak na nechty od Lorealu mozem odporucit, ja mam 202 a este nejaky malinovy tmavsi a krasne vonia na nechtoch, to po prve, dlho vydrzi, akurat ten tmavsi som si dala na nohy a su na nechtoch trocha bublinky, neviem, ci to blbo lakujem alebo co...) Misa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O to viac sa na ten lak tesim... Mne vsetky tie farby zdaju take "basic", pripadne su to odtiene, ktore uz mam od inych znaciek. Akurat ta 224 sa mi zdala ina, no a samozrejme, ze u nas sa nepredava :-/

      Odstrániť
  2. Som zvedava, co povies na ten Clarins. Chcem vyskusat ten na telo ale nemam stastie ho zohnat v nasich parfumeriach.
    Dior som chcela, kym som neprisla na to, ze ma jemnu matovu vonu-aspon som usetrila. A Clinique sprej som na vazkach chcem/nechcem, asi sa rozhodnem priamo v butiku.

    Mariana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja chcem ten Clarins pouzivat na tvar aj telo a problemy s dostupnostou som mala tiez :(

      O Diorovi som nevedela, ze je matovy, tak snad mi to nebude velmi vadit. A Clinique sprej uz mam, dnes som kupila v butiku ;)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.