štvrtok 18. januára 2018

RECENZIA: Mascara Lash Power Flutter-to-Full od Clinique

V dnešnej recenzii sa pozriem na zúbok, resp. na štetinky jednému z posledných prírastkov do rodiny Clinique - mascare Lash Power Flutter-to-Full, ktorá sľubuje objem na mieru. Minulý týždeň získala vo Francúzsku ocenenie Prix d`Excellence de la Beauté 2018, ktorý udeľuje časopis Marie Claire (ostatných laureátov si môžete pozrieť tu).


Nebudem tvrdiť, že koncept mascary, u ktorej sa pomocou otočnej obruče dá regulovať množstvo farbiacej hmoty na kefke, je nejaký prevratný alebo inovatívny. Už pred rokmi som niečo podobné skúsila od značky Nivea (pripomínam svoj starší článok). Ako sa teda tohoto recyklovaného nápadu zhostili u Clinique?

Čo sa týka obalu, tak ten nie je práve podľa môjho gusta. Pôsobí zbytočne masívne a ani sivá plastová obruč dojem nezachráni. Chápem, že nejako tam ten mechanizmus museli dať, ale u Clinique som zvyknutá na elegantnejšie obaly, a tak ma tento konkrétne nijako nenadchýna.

Obruč sa dá nastaviť do troch polôh, podľa toho, aký objem si na svoje riasy želáte. Ja sa priznám, že po vyskúšaní prvých dvoch som zakotvila u tretej a inak už mascaru nepoužívam. Pretože tie prvé dve možnosti sú také nenápadnejšie, a to nie je nič pre mňa. Keď už si líčim riasy, tak chcem, aby to bolo vidno. (Rozmýšľam, kto si maľuje oči s úmyslom, aby to nebolo vidno. Možno niekto školou povinný, ale ten si asi nebude kupovať mascaru za takmer 30 eur. Ale to som odbočila.) Pripúšťam možnosť, že existujú ženy, u ktorých bude nalíčenie vidno aj v prvých dvoch nastaveniach, ale ja k nim nepatrím.


Kefka mascary sa radí medzi tie úplne nekomplikované až základné modely - klasická štetinová so zužujúcim sa koncom, vďaka ktorému sa dajú nalíčiť aj krátke riasy vo vnútornom kútiku oka. Veľkostne je tak akurát (teda na moje oko) a zdá sa mi, že viečko pri nanášaní špiní menej, ako som zvyknutá u niektorých iných značiek a modelov. Farbiaca hmota patrí medzi tie suchšie, čo mne neprekáža, aspoň sa po aplikácii neotláča. (Uvidíme, či to bude mať vplyv na životnosť mascary). Údajne by mala vydržať na očiach až počas 24 hodín, čo som neskúšala. Moje maximum je 17 (od siedmej ráno do polnoci), a túto výdrž bez šmúh či opadávania pod oči môžem potvrdiť. Nerozmaže sa ani počas krátkeho zdriemnutia (áno, chodím spávať odlíčená, ale niekedy sa mi stane, že večer zalomím na gauči v obývačke, sme len ľudia). Mascary z produktového radu Lash Power sa vyznačujú "tubičkovou technológiou" - riasy obalia do akýchsi minirúrok, ktoré sa dajú zmyť teplou vodou. Skúsila som to raz - funguje to, ale ostanem u svojich osvedčených dvojfázových odličovačov. Už preto, že sú mi na očné okolie príjemnejšie ako obyčajná voda.

Napriek používaniu tejto mascary v nastavení "full volume" sa nemôžem zbaviť dojmu, že na moje riasy pôsobí skôr predlžujúco ako objemovo (a ako som už písala niekoľko krát, krátke riasy nie sú práve problém, ktorý by ma trápil). Z toho dôvodu ju nemôžem ohodnotiť úplne najvyššími známkami. Som s ňou spokojná, jej používanie ma baví, akurát mojim riasam nesadla až tak, ako som očakávala a ako som si želala. U Clinique je mojou zatiaľ neprekonanou topkou High Impact Mascara (v klasickej aj vodeodolnej verzii) a vyzerá to tak, že ňou ešte dlho ostane.

  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.