pondelok 16. marca 2015

(Každo)denné líčenie

Mám teraz také obdobie, že každé ráno pri líčení skončím u tých istých produktov. Už ich ani po použití nezakladám na ich miesto, ale nechávam ich voľne na toaletnom stolíku, kde čakajú pripravené na nasledujúci deň. Momentálne sa moja beauty routine ustálila na týchto produktoch: 


Môžem ich rozdeliť na dve kategórie. Slovami poskytovateľa káblovej televízie rozlišujem základný balík a rozšírený balík (existuje aj prémiový balík, ale o tom sa dnes nebudeme baviť, lebo sem nepatrí denné líčenie, ale líčenie na špeciálne príležitosti).

Základný balík obsahuje:
  • Make-up: V súčasnosti jediný, ktorý mám doma, preto nemám nad čím váhať - Chanel Perfection Lumiere Velvet (recenzia tu). Po zime som trochu vyblednutá, preto je na mňa o chlp viac žltý, než by sa mi páčilo, ale dá sa to prežiť (asi ten rozdiel vidím iba ja, ale pre istotu nosím topy ku krku alebo šál). Aplikujem ho prstami, pár kvapiek stčí a tón pleti je zjednotený.
  • Gél na obočie: Ako druhú vec si upravím obočie. (Ešte predtým si ho učešem pomocou kefky od Make Up For Ever.) Po pauze som sa vrátila ku gélu od Eyeko (recenzia tu), skôr zo zvedavosti, či v ňom ešte niečo ostalo, keďže ho mám otvorený vyše roka. Asi pomohlo, že som ho postavila na vrchnák a farba stiekla k ústiu hrdla, ale pretože farbí ako nový, uvidíme dokedy.
  • Mascara: Aj tu je môj výber limitovaný, na horné riasy použijem Babydoll od YSL (recenzia tu), ktorá sa pomaly blíži k svojmu koncu (čo sa mi vzhľadom na jej cenu zdá po troch mesiacoch škandalózne), ale skúsila som s ňou "trik" s postavením na vrchnák a vyzerá, že by ju to mohlo nachvíľu oživiť a na spodné Bottom Lash Mascara od Clinique, to už je taký evergreen.
  • Korektor pod oči (prípadne na problematické miesta, ktoré neprekryl make-up): moje už druhé balenie Lasting Perfection Concealer-u od Collection Cosmetics, ktorému nemám čo vytknúť, kryje perfektne a nezalieza do vrások. Nanášam ho pomocu penového aplikátora a rozotieram štetcom Deluxe Crease Brush od Real Techniques.
  • Púder: Ku Skin Finish od Catrice som sa tiež vrátila po menšej pauze a to s úmyslom úplne ho doraziť (pretože v rezerve už netrpezlivo čaká púder od Chanelu), otvorený je už pekne dlho, ale na jeho kvalite sa nič nezmenilo. Myslím, že sa môže smelo rovnať desať- a viacnásobne drahšími kompaktnými púdrami. Akurát som ho už dlho v drogérii nevidela a nenašla som ho ani na oficiálnej stránke značky, preto predpokladám, že ho postihla pliaga zvaná stiahnutie z výroby a predaja. Púder používam dvojakým spôsobom - fixujem ním korektor po očami za pomoci Setting Brush od Real Techniques a make-up na T-zóne, a to štetcom Blush Brush od rovnakej značky. (Viem, že je pôvodne určený na lícenku, ale zas až tak veľké líca nemám a na prepúdrovanie je jeho veľkosť pre mňa ideálna).
  • Lícenka: A tu máme novinku - Convertible Color od značky Stila v odtieni Petunia. Používam ju od začiatku mesiaca, čiže zatiaľ som v testovacom móde a určite sa jej budem venovať v samostatnej recenzii. Je to krásna "šťavnatá" svetlokorálová farba, ktorej som sa najprv trochu bála, ale pre toto prichádzajúce jarné obdobie je ako stvorená. Zatiaľ sa ako najlepšia alternatíva na nanášanie sa ukazuje Contour Brush od Real Techniques.
Keď sa mi chce a/alebo mám čas a chuť, pridávam niektoré z týchto krokov (alebo o jeden.... alebo o všetky) - alias rozšírený balík:
  • Očný tieň: v mojom prípade slúži na zjednotenie farby viečka a zakrytie drobných žiliek. Krémový Paintpot od MAC nanášam prstom a rozotriem do stratena. Odtieň Painterly sedí dokonale môjmu tónu pleti. Je to jediný typ očného tieňa, ktorý vydrží na mojom oku v rovnakom stave celý deň.
  • Očná linka nebude žiadnym prekvapením. Odkedy som ju cca pred dvoma mesiacmi začala používať, úplne odstavila na vedľajšiu koľaj všetky ostatné. Contour Clubbing Waterproof od Bourjois v odtieni 60 Taupe of the Top (recenzia tu) je dokonalý parťák pre rozžiarenie mojich hlboko posadených očí.
  • Rúž, to je taká bodka na záver. Aktuálne siaham po Rouge Sorbet od Marionnaud v odtieni 02 (recenzia tu), po viac ako trojmesačnom (hoci nepravidelnom) používaní sa nebezpečne scvrkol. Je voňavý, komfortný, pery jemne natónuje a hlavne vôbec nevysušuje.  
Ak by mi zmizla všetka dekoratívna kozmetika (.... hrozná predstava....) a ostalo by mi len týchto desať kúskov a päť štetcov, vedela by som s nimi fungovať ešte celkom dlhú dobu. Iste, po čase by ma omrzeli a začala by som špekulovať, ako svoj arzenál rozšíriť... ale to je už úplne iná story.

          

4 komentáre:

  1. Tyhle články mám ráda, většinou v nich člověk najde spoustu inspirace. A taky že jo, zalíbila se mi tužka na oči od Bourjois:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný výběr, já to v poslední době hodně střídám :)

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.