štvrtok 10. decembra 2015

RECENZIA: Dior Backstage Blender

Keď som pred necelým rokom vyhadzovala scvrknutú hubku na make-up od Real Techniques, bolo mi jasné, že to nie je posledný produkt tohto druhu, ktorý sa u mňa doma a na blogu objaví. Vážnym kandidátom na vyskúšanie bol originál Beauty Blender, no ale tá suma zaň môj entuziazmus schladila. Navyše som našla lacnejšiu alternatívu v segmente, kde by som to ani zďaleka neočakávala.


Úplne lacný špás to nebol, Backstage Blender od značky Dior (kupovaný na feelunique) stojí dvojnásobok toho, čo spomínaný Miracle Complexion Sponge od Real Techniques, čiže cenovo je niekde na polceste medzi ním a Beauty Blender-om.

Strieborná zrkadlovo sa lesknúca škatuľka z kvalitného papiera nenechala nikoho na pochybách, v akých vodách sa pohybujeme. Našla som v nej čiernu hubku vajcovitého tvaru v priehľadnom igelitovom vrecúšku. Ak som pri minulej recenzii na hubku od Real Techniques ľutovala, že v balení nie je žiaden ochranný obal na jej ďalšie prenášanie, rovnako ľutujem aj teraz, lebo spomínané vrecúško určite nie je dlhodobým riešením. Balenie ešte obsahovalo návod v približne tristo svetových jazykoch, ktorý asi najlepšie sumarizuje kresba na zadnej strane (zachytená na prvej foto). 


Nikde som sa nedočítala, z akého materiálu je hubka vyrobená, môžem ho však popísať ako pružný, pórovitý (snažila som sa to priblížiť na fotke vyššie), nie úplne hladký, ale napriek tomu príjemný na dotyk. Pri namočení hubka nemení svoju veľkosť. 

Čo ma privádza k myšlienke, že so nikde v návode nenašla pokyn, že by sa mala hubka namočiť. Ja ju zo zvyku vždy pred použitím prestriekam vodou v spreji (aktuálne Uriage), jedno až dve stlačenia úplne stačia. Kvôli tejto recenzii som ju ale vyskúšala na sucho a musím povedať, že badám trochu rozdiel vo výsledku. Suchou hubkou sa mi nepodarilo make-up úplne dokonale zapracovať do pleti, napríklad na čele pri koreni nosa som mala taký menší "zhluk" make-upu. Nič, čo by sa nedalo opraviť, ale v rannom zhone je každá moja minúta vzácna. Používanie namokro okrem toho zanecháva na pleti rozjasnený glowy efekt, ktorý ja osobne veľmi vítam. 


Podľa výrobcu bola táto hubka bola inšpirová profesionálnymi nástrojmi vizážistov a vymyslená tak, aby podala najlepšie výkony pri používaní s inými produktami značky Dior. Make-up Star od tejto značky momentálne zhodou okolností používam (recenzia tu) a myslím, že tvoria úspešné duo, ale dobre funguje aj s BB krémom od Erborian. Musím vyzdvihnúť fakt, že či nasucho alebo namokro, ani raz sa mi nestalo, že by hubka "zhltla" veľkú časť make-upu, a ja som nemala čo aplikovať. Toto býva v recenziách častá výčitka smerom k blenderom, tohto sa ale netýka. Z čoho som ale úplne nadšená je to, ako si "rozumie" s Pro-Longwear Concealerom od MACu. To je totiž tvrdý oriešok, napríklad s mojim obľúbeným štetcom na korektor pod oči (Deluxe Crease Brush od Real Techniques) nefunguje vôbec. Doteraz som bola nútená zapracúvať ho prstami. Tomu je ale koniec. užšia špicatá časť Backstage Blendera nielenže perfektne prilieha k očnej kontúre, ale navyše zapracuje korektor do tejto oblasti skutočne precízne, bez máp či nánosov.

Backstage Blender "periem" v teplej vode pomocou tuhého marseillského mydla a zíde z neho všetko, až práve na spomenutý korektor od MAC. Aj na fotke vyššie je vidno svetlá škvrna, beriem to ako daň za jeho hutnosť a pigmentáciu. Takto to vyzerá cca po mesiaci používania. Po večernom vypratí hubka do rána uschne a je opäť pripravená na použitie.

Oproti Miracle Complexion Sponge musím pri tejto vyzdvihnúť kvalitné vypracovanie, bohužiaľ hubka od Real Techniques mala ostrapkaný okraj a po pár opraniach sa začala trhať. Diorovský blender zatiaľ drží tvar a až na ten nevyprateľný korektor nemám dôvod na kritiku. Odkedy ho som ho pred mesiacom a pol začala používať, moje štetce na make-up ostali na ocot a čakajú na svoju novú príležitosť. Uvidíme, ako dlho bude Backstage Blender podávať svoje aktuálne výkony, ale v tejto chvíli ma jeho používanie veľmi baví. (Ešte som sa však stále nerozlúčila s myšlienkou časom si predsa len zadovážiť aj Beauty Blender.... v tejto chvíli nechávam túto záležitosť otvorenú.) 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.